Εκδρομή στον Όλυμπο

June 29, 2017 Μαραθωνοδρόμοι Σερρών

Με αφορμή τον αγώνα Olympus Marathon, διοργανώσαμε εκδρομή στον Όλυμπο για τα μέλη και φίλους του συλλόγου. Αναχωρήσαμε την Παρασκευή στις 5 π.μ., και έπειτα από την θέση Γκορτσιά, μία ομάδα 22 ατόμων, ξεκινήσαμε πεζοπορία στο βουνό του Ολύμπου προς το Οροπέδιο των Μουσών. Οι περισσότεροι από εμάς, επισκεπτόμασταν για πρώτη φορά τον Όλυμπο, και ίσως να κάναμε την διαδρομή σε λίγο περισσότερο χρόνο από όσο θα χρειαζόμασταν, καθώς η διαδρομή ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή και σταματούσαμε αρκετά συχνά για φωτογραφίες.

Στο Οροπέδιο των Μουσών στήσαμε για σκηνές για διανυκτέρευση, και λίγο αργότερα μία μικρότερη ομάδα, συνεχίσαμε για ορειβασία και αναρρίχηση στην κορυφή του Ολύμπου, τον Μύτικα. Η αναρρίχηση ξεκίνησε απο την θέση Λούκι, και από την αρχή φάνηκε πως έχει έναν ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας… Κάποιες σκέψεις για επιστροφή στο οροπέδιο & κάποιες φοβίες για το πως θα κατεβούμε αυτή την δύσκολη πλαγιά μετά την ανάβαση, εξαφανήστικαν με την σιγουριά που μας έδιναν μέλη του συλλόγου που είχαν κάνει ξανά την ανάβαση στον Μύτικα. Πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε και η ομαδική ψυχολογία, που δίνει δύναμη για να ξεπεράσεις τα όρια του εαυτού σου. Έτσι φτάσαμε στο υψηλότερο σημείο της Ελλάδας και σε μία απο τις υψηλότερες κορυφές της Ευρώπης, στα 2918 μέτρα! Τα συναίσθηματα ήταν πραγματικά συναρπατστικά για αυτό το ιδιαίτερο επίτευγμα που καταφέραμε για πρώτη φορά πολλοί από εμάς! Η θέα από τόσο ψηλά και η αίσθηση της ηρεμίας μοναδική. Ήμασταν πολύ τυχεροί από της ιδανικές καιρικές συνθήκες και την ηλιοφάνεια που επικρατούσε εκείνη την στιγμή, καθώς και από το γεγονός που βρισκόταν μόνο η ομάδα εκείνη την στιγμή στο σημείο. Τόσο στην κορυφή, όσο και στην ανάβαση & την κατάβαση, η οποία τελικά αποδείχθηκε πολύ πιο εύκολη απο αυτό που φοβόμασταν.

Πίσω στο οροπέδιο συναντήσαμε και άλλα 3 μέλη του συλλόγου που κατεύθασαν πιο αργά, και συνεχίσαμε με ορειβασία στην κορυφή του Προφήτη Ηλεία. Μετά απο μια γεμάτη μέρα, ήταν απαραίτητη η ξεκούραση, με το βράδυ να μας βρίσκει συγκεντρωνμένους στο καταφύγιο του Κάκαλου παρέα με άλλους ορειβάτες, σε μία ευχάριστη ατμόσφαιρα.

Το ξημέρωμα στον Όλυμπο και το Οροπέδιο των Μουσών ήταν μαγευτικό, με το γλυκό φώς του ηλίου να φέγγει την κορυφή, και να σου δίνει ενέργεια για ζωή. Οι προετοιμασίες στο οροπέδιο για τον αγώνα Olympus Marathon ξεκίνησαν απο νωρίς, αν και ο πρώτος αθλητής δεν θα περνούσε νωρίτερα από τις 8:40 απο το σημείο σύμφωνα με εκτιμήσεις. Τελικά το “έρχεται” ακούστηκε νωρίς, και ο Egea Aritz από την χώρα των Βάσκων στην Ισπανία, κατεύθασε πρώτος στο 21km με μία φοβερή δυναμική στο τρέξιμο μου! Η ώρα ήταν περίπου 8:32 και μερικά λεπτά αργότερα κατεύθασαν σχεδόν μαζί ο Θεοδωρακάκος Δημήτρης και ο Hernadez Jessed απο την Ισπανία και στη συνέχεια ο Nikolov Kiril απο την Βουλγαρία.

Είχαμε την χαρά να χειροκροτήσουμε και να υποστηρίξουμε τα μέλη του συλλόγου μας και τους σερραίους αθλητές που αγωνίστηκαν στον δύσκολο αυτόν Μαραθώνιο. Ομολογουμένος ήταν μία πολύ όμορφη εκδρομή που μας γέμισε όλους με όμορφα συναισθήματα και αναμνήσεις, και αναπομονούμε να διοργανώσουμε σύντομα κάτι αντίστοιχο!